26 de març 2012

Finisher!!

Finalment ahir va ser el dia!! El despertador va sonar a les 5 del matí per esmorzar, jo normalment no estic acostumat a esmorzar abans d'una cursa, però en aquest cas tampoc em veia corrent 42 quilòmetres amb el sopar del dia anterior, per tant a les 5 del matí a esmorzar! Després intentar dormir una mica mes fins a les 6.15 i a les 6.45 ja havia quedat amb els companys per anar a Barcelona.
Aparcar el cotxe, acabar-nos de preparar i anar cap als caixons de sortida no es gens fàcil i s'ha de fer amb la calma, abraçades per desitjar-nos bona sort amb els companys i esperar a la sortida. La sortida es a les 8.30 però en el nostre cas no passem per la línea de sortida fins 10 minuts després, de cop i volta tots els nervis de la setmana desapareixen i ens concentrem per anar al ritme que creiem que ens ha de portar a l'arribada, el pacte amb mi mateix es no lesionar-me i no parar de córrer en cap moment (avituallaments inclosos).
El recorregut es agradable, amb molt ambient i els quilòmetres van passant sense que ens adonem massa i sempre tenint present el ritme per tal de no anar ni massa depressa ni massa a poc a poc, el ritme just, en el nostre cas a 6 minuts el quilòmetre.
En el quilòmetre 28 m'estan esperant els nens i l'A, tot i que es una mica estressant saver que t'estan esperant i hi ha massa gent per controlar on estàn, finalment ens veiem, petons i em desitgen sort. Una mica mes endavant he de fer una parada per pixar (quina gran sort que tenim els homes, en el cas de les noies es bastant mes complex). I a partir del km 30 comença el gran festival (no he fet mai mes de 30 kms abans), em prenc un gel amb cafeina i de cop i volta, arribant al 33 se m'apareix davant una gran MURALLA (no un mur!!!) i el meu cap només em repeteix que pari i que no puc continuar, de cop veus que la distància que et queda es considerable, suposo que el fet de veure com hi ha bastanta gent que ja camina, gent amb rampes o fins i tot parada, no ajuda gaire. Em costa una barbaritat arribar a Arc de Trionf i a partir d'aquí fins a l'arribada el fet de que hi hagi molta gent animant fa que ja no pensis massa en les parts del teu cos que et fan mal i només penses en l'arribada. Així que arribes a Plaça Catalunya, Plaça Sant Jaume, Rambles, Colón i a la que entres al Paral.lel, la tàctica ja es mirar al terra anar fent passes sense parar, i concentrar-te en que només et queda aquesta pujada. Els dos últims quilòmetres son molt durs, però a la que arribes a dalt la descripció es inigualable, de cop et surten tots els entrenaments, totes les jornades entrenant, els dies que has matinat i tot el que t'ha costat, es molt EMOCIONANT!!!
Finalment arribo amb 4 hores i 20 minuts, molt content, emocionat i satisfet d'aver-me plantejat un repte d'aquesta mida i haver-ho aconseguit, MOLT CONTENT!!!

Gracies Mir per fer un foradet a l'agenda per veure'ns!! Molt content!!!

Pel que fa als entrenaments, dons vaig començar el dia 12 de desembre de 2011, i he acumulat uns 750 quilòmetres amb unes 65 hores en total, ha sigut suficient per acabar però en el cas de voler-ne preparar una altra haurà de ser una mica superior, almenys fer una tirada de fins a 35, o fins i tot dues. Sort de la música que m'ha ajudat a no fer tant monòton tot plegat. En un altre post posaré tot el que he escoltat.

Avuí no em plantejo si en faré una altra, però d'aquí a us dies, qui sap?

El proper post, BERLIN

4 comentaris:

martachka ha dit...

Enhorabona!!!! Uau, ets un crack!! 42 kilòmetres!!! Si la sensació d'acabar una mitja ja és genial, acabar tota una marató ha de ser brutal...

Petons!

Myr ha dit...

pell de gallina!
enhorabona crack i un plaer haver-ho vist!

a per la propera!
(ja et vaig dir que a bangkok també fan maratons, oi?).
si vens amb l'A, jo també la faig! ;)

Joan C ha dit...

Martachka, dons si, acabes bastant destrossat, però la sensació es GENIAL!!

Mir, et queden 11 mesos per entrenar, he vist que la fan al febrer (la de BKK)....vaig fent guardiola?

jejejeje

Abraçada!! ;-)

Myr ha dit...

JURO que si veniu els dos, la faig!

Començo a entrenar Dilluns ????

;)